A2N har styrket byrået med syv nye ansatte
Ser en nedgang på bunnlinjen for første gang på 20 år: – Vi har investert stort dette året, sier daglig leder.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Digitalbyrået A2N ser tilbake på en turbulent periode med Covid, løsrivelse fra et syv år langt byråsamarbeid med NXT, nye lokaler og ikke minst endret på måten de jobber internt. I tillegg opplevde de også en utskiftning av ansatte.
Rigget for vekst
Summen av dette førte til at byrået for første gang på 20 år, ser en nedgang på bunnlinjen i år og en flat utvikling på topplinjen. Likevel er ikke dette noe som stresser daglig leder Thomas Langseth.
– Vi har rigget oss for vekst og investert stort dette året, og da kan vi ikke være like opptatt av bunnlinjen som i et normalår. Nå er vi superfornøyd med sammensetning av nye og erfarne medarbeidere, vi ser allerede effekten av grepen som er gjort!
Byrået har aldri opplevd så mange kundehenvendelser som de har gjort så langt dette året.
– Det at vi endelig møtes fysisk igjen i nye lokaler, har gitt oss en skikkelig boosteffekt. Vi sikter oss helt klart mot større kunder og merkevarer enn tidligere, og vi føler oss trygge på at høsten vil by på flere samarbeid.
Mye tid ble brukt på å sette sammen det rette teamet. Og denne høsten har byrået styrket seg med syv nyansatte, der Lisa Skovdahl, Eileen Mc Cready, Melissa Reiersen Tørring , Mahdi El Mou og Kim Mu, har inntatt lokalene i Waldemar Thranes gate.
– Nå utfyller vi hverandre på både kompetanse og personlighet. Vi er opptatt av å bygge riktig kultur, og det har vi nå. Kombinert med høy kompetanse skal vi nå skape gode resultater for kundene våre og oss selv. Vi har bygget videre på den gode kjernen i A2N, men krydret det hele med ny arbeidsmetodikk, nye folk og bredere kompetanse – vi har løftet oss flere hakk på svært kort tid, sier daglig leder.
20 ansatte
Byråets nye Dhaka team i Bangladesh har ansatt to ressurser i Md. Adil Hasan og Tushar Kumar Gosh. Begge er ansatt for å styrke A2Ns web leveranse og ha nok ressurser til å drive stadig innovasjon og utvikling.
Med de siste ansettelsene teller byrået 20 personer.