F.v. Cathrine Merkesdal og Cecilie Falch-Eriksen blir en del av innholdsteamet hos reklamebyrået Hyper. Her sammen med byråleder Anders Waage.

Hyper henter to nye innholdsrådgivere

Henter fra reklamebyrået TENK og Oslo Nye Høyskole.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Innholdsteamet hos Hyper vokser, og de to siste tilskuddene i gjengen er innholdsrådgiverne Cecilie Falch-Eriksen og Cathrine Merkesdal.

– Det er utrolig hyggelig å kunne dele oppstarten i Hyper med to så talentfulle og erfarne rådgivere. Vi er skikkelig stolte av at så flinke folk velger oss, og har lyst til å være med på å utvikle byrået og kundene våre fremover. Sammen skal vi levere på toppnivå for kundene våre fremover, i krysningspunktet mellom strategi, kreativitet og innhold, sier Anders Waage, ny byråleder i Hyper.

– Best i klassen

Falch-Eriksen har erfaring som kreatør, rådgiver og tekstforfatter, og kommer sist fra reklamebyrået TENK.

– Tidligere jobbet jeg som kreatør i klassiske team, men de siste årene har jeg jobbet mye med innhold, både strategisk og operativt. Denne bakgrunnen gjør at jeg har en helhetlig tilnærming til kommunikasjon, og her er Hyper best i klassen.

En av de beste i markedet

Merkesdal har jobbet med innholdsmarkedsføring siden 2013. Blant annet som kommunikasjonsrådgiver og webredaktør hos Oslo Nye Høyskole, og som rådgiver og innholdsprodusent i egen bedrift.

– Jeg har alltid tenkt at Hyper er en av de beste i markedet på helhetlig markedsføring og innholdsstrategi, noe jeg virkelig brenner for. Jeg hadde vært på seminar med de tidligere hvor jeg ble veldig imponert over dybden i arbeidet de presenterte, så når det kom en ledig stilling måtte jeg hoppe på.

Powered by Labrador CMS