Fra tenåringsmor til Årets forretningskvinne – DNB løfter fram egne kunder i ny kampanje
I DNBs nyeste kampanje løfter banken frem noen av sine egne bedriftskunder, for å inspirere og motivere flere til å starte egen bedrift.
– DNB er økonomisk og strategisk rådgiver for hver tredje bedrift, og hver dag hjelper banken tusenvis av bedrifter i ulike størrelser – alt fra gründere og vekstbedrifter til store, internasjonale konsern. Vi ønsket å vise frem reisen flere av disse har hatt, sier markedsdirektør i DNB, Aina Lemoen Lunde i en pressemelding.
Konseptet hvor DNB løfter frem egne kunder ble første gang lansert i 2023, den gang med Petter Stordalen, We Norwegians, Nofence og Support Service Partner i spissen.
I år løftes spesielt fire nye bedrifter: Inger Ellen Nicolaisen (gründer av Nikita), Sarita Sehjpal (gründer av Saritas), Håvard Gundersen (gründer av Bambusa), Trond og Sverre Simonsen (gründere av Roest).
– I denne kampanjen vil vi slå et slag for alle gründere og ildsjeler der ute, som hver dag står på for å skape en arbeidsplass for seg selv og andre, sier leder for DNBS marketingteam for Bedrifter og Regioner, Jens Kristiansen.
– Vi vet det ikke er lett å starte egen bedrift, men vi vil samtidig formidle at banken vil bidra med gode råd og smarte produkter på veien - slik at det er større sjanse for å lykkes, sier Maja Flaatten, ansvarlig for kampanjen i DNB.
Reklamefilmen er lagd av POL.