Denne kampanjen sikret ANTI og S360 gull i EM i Paid Media.
Denne kampanjen sikret ANTI og S360 gull i EM i Paid Media.

To norske gull i EM i Paid Media

– Å vinne denne kategorien er en anerkjennelse av måten vi jobber på.

Publisert

Denne uken ble vinnerene i European Paid Media Awards avslørt og det var to norske byråer som gikk til topps.

Dentsu og Norwegian sikret seg gullet i klassen Travel/Leisure campaign of the year for deres kampanje «Taking back our air domination after Covid-19».

Alfa Sko, Anti og s360 stakk på sin side av med gullet i klassen Paid media agency led campaign of the year. 

Gullet ble gitt til bidraget «Creating a 116.67%% uplift in unaided awareness by optimizing towards attention».

– Å vinne denne kategorien er en anerkjennelse av måten vi jobber på. Teamet har arbeidet hardt og det er godt å se at taktikken vår både gir resultater for kunden, og blir anerkjent blant Europas beste paid media caser, sier Digital Growth Manager Martin Midtbø i s360, i en pressemelding.

Caset viser hvordan s360, i samarbeid med ANTI og Alfa Sko, økte uhjulpen kjennskap fra 12 prosent til 26 prosent. 

Denne kjennskapen ble bygget ved å optimalisere betalte media kanaler, som programmatisk, betalt søk og betalt sosiale kanaler, mot oppmerksomhet med gode kreative produksjoner. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS