Forlater Släger: Hans Peter Lobben Hovde har fått ny jobb
– Hans Peter passer godt inn i vår filosofi om å levere tydelige, målbare resultater for kundene våre.
Hans Peter Lobben Hovde har tatt steget over til reklame- og merkevarebyrået NYG i Mjøndalen, etter flere år som rådgiver i PR-byrået Släger i Oslo.
Det melder byrået i en pressemelding.
Hovde har særlig erfaring med strategi og reklame, og har blant annet utviklet reklamefilmer for kjente merkevarer som BigOne og Q-meieriene.
I tillegg har han jobbet med fortjent synlighet for store kunder som Netflix og Gudbrandsdal Energi.
– Jeg har alltid likt å jobbe tett på kundene og utfordre dem til å tenke annerledes for å skille seg ut. Jeg heier på merkevarer som tør å stå ut, både i posisjonering og kommunikasjon, og som lager kommunikasjon på målgruppens premisser. Hos NYG ser jeg frem til å fortsette med dette, men i en setting der jeg får være en del av hele prosessen – fra strategi til ferdig kommunikasjon, sier Hovde.
Daglig leder og rådgiver i NYG, Sondre Nygård, er begeistret for å få Hovde om bord.
– Hans Peter passer godt inn i vår filosofi om å levere tydelige, målbare resultater for kundene våre. Med hans erfaring innen PR og strategi, samt hans kreative evner, styrker vi teamet og kan tilby enda bedre løsninger til kundene våre.
NYG har det siste året jobbet med flere større kunder og prosjekter, og Nygård ser rekrutteringen som en viktig del av byråets videre utvikling.
– Vi satser fremover, og med Hans Peter på laget er vi bedre rustet til å bygge sterke merkevarer for både nye og eksisterende kunder, avslutter Nygård.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no