Digital Opptur styrker sosiale medie-rådgivning
Digital Opptur har gjennom sommeren styrket sin rådgivning på sosiale medier med to seniorrådgivere.
Denne artikkelen er over to år gammel.
To nye ansatt i Digital Opptur for å styrke rådgivning på sosiale medier. Tage Langhelle kommer fra Netthandelsgruppen hvor han har styrt betalt sosiale medier til Comfyballs og Thigts. I tillegg startet Amalie Raastad rett før sommeren etter å ha tidligere jobbet med sosiale medier i Novicell. Sammen med de andre som jobber med sosiale medier danner de nå et dyktig fagmiljø.
– Dette er et tydelig steg på å bygge opp et sterkt fagmiljø innen rådgivning rundt sosiale medier. Jeg er veldig glad for å få med Tage og Amalie på laget og de har allerede bidratt til gode råd og anbefalinger til kunder, sier daglig leder i Digital Opptur Erik Storm i en pressemelding onsdag.
Digital Opptur kjører allerede kampanjer på sosiale medier for en rekke bedrifter.
– På sosiale medier ser vi spesielt hvor viktig det er med godt og relevant innhold. Det har mye å si for hvordan resultatene blir. I tillegg er det viktigere å følge med på hvilke kanaler som passer målgruppen din - slik at du ikke blir stuck i gamle sannheter, men hele tiden tester og finner ut hva som fungerer, kommenterer seniorrådgiver på sosiale medier i Digital Opptur, Tage Langhelle.
Sammen med resten av fagmiljøet på sosiale medier er det nå en rekke kampanjer og annonser som nå testes.
– Et godt fagmiljø er helt avgjørende for å skape gode resultater for kunder over tid. Det å være en del at dette fagmiljøet er veldig gøy og inspirerende. Her skjer det mye og dagene er aldri kjedelige, sier Amalie Raastad som er seniorrådgiver på sosiale medier i Digital Opptur.