Infomedia vinner gull under AMEC Awards
Vinner for sitt analysearbeid.
Denne artikkelen er over to år gammel.
AMEC Awards har i 25 år delt ut globale og prestisjetunge priser innen kommunikasjonsmåling og analyser, og er den ledende internasjonale bransjeorganisasjonen for måling og evaluering av kommunikasjon.
Infomedia kan glede seg over to gull i kategoriene:
- «Mest effektive planlegging, gjennomføring og evaluering i Vest-Europa»
- «Pris for godt språk og effektiv kampanjeevaluering»
– Det er selvsagt en stor ære å bli anerkjent av bransjen for den jobben vi gjør. Vi jobber bestandig intensivt, ærgjerrig og nyskapende for å kunne levere den innsikten kundene våre har behov for. Når bransjen sier at dette arbeidet både er effektivt, innovativt og best i klassen, blir man virkelig glad og stolt, sier Oddmund Vaagsholm, Head of Analysis & Advisory i Infomedia Norge, i en pressemelding.
Analysert den norske kjøttindustrien
Infomedia vinner AMEC-gull sammen med Matprat.
– Gullmedaljen er basert på en stor analyse vi har gjort for dem om den norske kjøttindustrien.
Prisutdelingen utmerker bemerkelsesverdige prestasjoner innen kommunikasjonsstrategi, analyse og digital teknologi. Konkurransen er åpen for forskingsinstitutter, PR- og kommunikasjonsbyråer, medie- og analysebyråer, samt kommunikasjonsavdelinger i både offentlig og privat sektor som bruker analyseverktøy i PR- og kommunikasjonsarbeid.
– Sett opp mot konkurransen, slik vi analytikere ofte gjør, blir man også ydmyk. Vi har et fantastisk team av analytikere og rådgivere som virkelig står på for kundene våre – slik at de får den innsikten de forventer og fortjener fra oss. Kommunikasjonsmåling er i stadig utvikling og det er motiverende å se at vi bidrar til denne utviklingen.
Infomedia utfører mange ulike analyser knyttet til medieomtale, omdømme og prestasjoner i hele medielandskapet. Selskapets fokus for det kommende året er å fortsette å levere analyser og rådgivning i øverste klasse. O