Nucleus styrker seg på digital medierådgivning
Digital synlighet, både organisk og betalt, i sosiale medier og på Google blir en stadig mer integrerte del av Nucleus’ kundeleveranser.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– God og effektiv synlighet i betalte kanaler er avgjørende for mange av våre kunder, og stadig flere etterspør denne kompetansen. Ruud Johannessen og Berglund har på den korte tiden de har vært her allerede vist at de kan skape gode resultater og være dyktige rådgivere. De tilfører strategisk og operativ spisskompetanse som våre kunder kommer til å nyte godt av fremover, sier Anette Jamtvedt, COO i Nucleus i en pressemelding.
De har nå ansatt de to digitale medierådgiverne Magnus Ruud Johannessen og Anders Berglund.
Ruud Johannessen kommer sist fra stillingen som digital markedsfører i mediebyrået Octi hvor han jobbet med strategi og markedsføring i sosiale medier for en rekke kunder. Det vil han fortsette med i Nucleus.
– Å kunne ta del i prosjekter og strategier fra A-Å med kunder i ulike bransjer, er både spennende og lærerikt!, sier han i pressemeldingen.
Berglund vil i Nucleus ha fokus på betalt og organisk synlighet på Google. Han er designer i bunn, men har de siste årene spesialisert seg på betalt søk og SEO.