Comfyballs bytter ut Premier League med Vålerenga og bli ny hovedsamarbeidspartner. Nå blir boxermerket å se på drakta til Vålerenga som møter Lyn i byderby foran 16.500 tilskuere på Intility i morgen. Fra venstre: Andreas Aalbu (kommersiell leder Vålerenga), Tord Olsen (Director Comfyballs), Anders Pettersen (CEO Comfyballs), Petter Knoph (E-Commerce Manager Comfyballs) og Thomas Kolstad (salgssjef Vålerenga).

Comfyballs bytter ut Premier League med Vålerenga

Boxer-merket blir å se på drakta til de blåkledde framover.

Publisert

Når rivaloppgjøret mellom Vålerenga og Lyn sparkes i gang på Intility Arena lørdag kveld, har Vålerenga-drakta fått en ny logo på seg. 

Klubben har inngått et samarbeid med Comfyballs ut 2025, som gjør et strategisk skifte når de nå velger norsk fotball.

Comfyballs har i flere år vært stolt sponsor av Premier League, men nå bytter de ut Erling Braut Haaland og Martin Ødegaard med Mees Rijks og Magnus Riisnæs.  

Jones El-Abdellaoui og Vålerenga får ny draktsponsor.

– Det var naturlig for Comfyballs å ta skrittet fra Premier League-sendingene og kaste blikket på alt det spennende som skjer i norsk fotball om dagen. Valget falt på laget som ligger vårt hjerte nært, nemlig Vålerenga, Oslos stolthet, sier direktør i Comfyballs, Tord Olsen, i en pressemelding.

Kampen mot Lyn er utsolgt.

– Comfyballs er en partner som vi kommer til å ha det mye moro med fremover, og vi gleder oss til å se logoen pryde ryggen på den kongeblå drakta allerede i lørdagens byderby, sier kommersiell leder Andreas Aalbu i Vålerenga.

Vålerenga leder OBOS-ligaen etter 19 serierunder. Lyn er nummer sju på tabellen.

– Laget leverer på banen og det gjør også vår kommersielle avdeling. Vi har signert over 20 nye samarbeidspartnere siden nytt år og har solgt flere sesongkort enn forrige sesong, sier Svein Graff, daglig leder i Vålerenga.

Powered by Labrador CMS