Teamet bak OBF Event: Lars Erik Fjøsne-Eide (Art Director & Partner), Andreas Storsveen Kustås (Managing Director & Partner), My Louise Elfstrand (Project Manager) og Thea Grønbeck (Project Manager).

Flow Event blir til OBF Event: – Skal bli Norges beste eventselskap

Oslo Business Forum (OBF) kunngjør nye partnere og daglig leder for eventsatsingen når Flow Event omdøpes til OBF Event.

Publisert

Oslo Business Forum (OBF) styrker sin satsing på eventmarkedet ved å omdøpe Flow Event til OBF Event og integrere det fullt ut i OBF Group. 

– Vi ønsker å skape enda mer verdi for kundene våre. Ved å trekke eventvirksomheten tettere inn i Oslo Business Forum-organisasjonen, både i navn og struktur, kan vi bygge videre på erfaringene vi allerede har og tilby noe enda bedre, sier Andreas Storsveen Kustås til KOM24.

Kustås, som tidligere var Executive Producer i OBF, tiltrer nå som Managing Director og partner i OBF Event.

Andreas Storsveen Kustås tiltrådte som partner og Managing Director i OBF Event fra 1. januar.

– Det føles veldig spennende. Dette er en fantastisk mulighet til å lære nye ting og skape noe som virkelig gir verdi for kundene våre. Jeg trigges av utfordringer og det å vokse sammen med teamet vårt, forteller han.

OBF Event består, i tillegg til Kustås, av Lars Erik Fjøsne-Eide, som tiltrer som partner og art director, samt prosjektlederne Thea Grønbeck og My Louise Elfstrand. 

Teamet kan også trekke på erfaringene og ressursene i resten av OBF-Group.

– Vi skal bygge på den suksessen Oslo Business Forum har hatt, og bruke nettverket og erfaringene derfra til å skape opplevelser for enda flere. Det handler om å tilby noe som gir verdi både under og etter arrangementene, sier Kustås.

Flow Event, som nå heter OBF Event, ble etablert i september 2022 med tidligere Nova Spektrum-direktør Andreas Ljones som leder. Ljones er fortsatt tilknyttet som frilanser, men jobber nå hovedsakelig med egne prosjekter.

Målet om å bli Norges beste eventselskap står fast, ifølge Kustås. Mens Ljones i 2023 uttalte at de skulle nå målet innen 2027, har Kustås nå presisert at de sikter mot å bli Norges beste eventbyrå innen 2030.

– Det er fortsatt vår ambisjon. Vi skal bli det beste eventselskapet i Norge. Samtidig skal vi være tydelige på hva vi er best på – innhold, kundeopplevelser og unike møteplasser. Det er mange flinke folk i eventbransjen, men vi skal fokusere på det vi kan bli aller best på, sier han.

Oslo Business Forum 2024.

Kustås understreker at navneendringen og integreringen åpner for å bruke OBFs plattform og nettverk mer strategisk.

– Målet vårt er å bygge kundeopplevelser og skape unike møteplasser, fra det øyeblikket du kommer inn døra og blir møtt med et smil, til du forlater arrangementet. Det handler også om hvem du møter der, og hvordan vi jobber strategisk med relasjonsbygging, forteller Kustås.

Han legger til at OBF Event skal levere mer enn bare inspirasjon.

– Inspirasjon tar deg bare et stykke på vei. Vi må sørge for at deltakerne får konkrete læringsutbytter og planer de kan ta med seg videre i sin hverdag. Dette er avgjørende for å skape reell verdi for kundene våre, avslutter Kustås.

Powered by Labrador CMS