Fra venstre: Anett Skjønneborg og Henriette Dybdahl.

Peacock ansetter Henriette Dybdahl

Med en kundeliste som inkluderer Selvaag Prosjekt, Palett, Adnuntius, Eiendomsmeglerne og Viaplay, ansetter Peacock nå Henriette Dybdahl som Senior PR- og kommunikasjonsrådgiver.

Publisert

PR- og kommunikasjonsbyrået Peacock ble etablert i mars 2024 av Anett Skjønneborg i samarbeid med Kim Søyland.

Nå er byrået oppe i god fart og ruster seg nå for ytterligere vekst i 2025, blant annet med ansettelsen av Henriette Dybdahl som Senior PR- og kommunikasjonsrådgiver.

Dybdahl ser frem til å ta fatt på sin nye rolle.

– Det er utrolig spennende å få muligheten til å være med på å forme hverdagen, arbeidsoppgavene og driften av et nyoppstartet byrå som allerede har oppnådd så mye på kort tid, sier hun i en pressemelding. 

Daglig leder Anett Skjønneborg ser frem til å jobbe tett med Dybdahl.

– Jeg er utrolig glad for å få Henriette med på laget. Hennes erfaring og engasjement for PR-faget og kompetanse innen sosiale medier vil være en stor ressurs for Peacock i vår satsing på videre vekst, sier Skjønneborg.

Ambisjonen til Peacock er å fortsette å utfordre tradisjonelle modeller i bransjen og sette en ny standard for PR- og kommunikasjonstjenester i Norge. 

– Vi er stolte over å ha fått tillit fra så sterke merkevarer som Selvaag Prosjekt, Palett, Adnuntius og Eiendomsmeglerne, hvor vi jobber strategisk med PR og kommunikasjon for å styrke deres synlighet. I tillegg har vi fått gleden av å jobbe med Viaplay, der vi bidrar med innhold til sosiale medier, sier Skjønneborg.

Henriette Dybdahl kommer fra nettopp Viaplay, der hun siden september i fjor har jobbet som Social Media Project Manager.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS