Vipps går for Retail Factory
– Vi gleder oss til å farge Norge oransje!
Denne artikkelen er over to år gammel.
Etter å ha gjennomført en byråpitch, har Vipps inngått et samarbeid med Retail Factory, om å øke synligheten til betalingsløsningen i butikker og andre utsalgssteder over hele landet. Utrullingen vil starte allerede i år, og rulle på videre gjennom 2022.
– Å jobbe med Norges mest anbefalte merkevarer forplikter selvsagt, men vi har både kunnskapen, folkene og strukturene som skal til for at dette blir en suksess, sier byråleder Tommy Stiansen og kunderådgiver Joachim Breen i Retail Factory i en pressemelding.
Anette Hyttemoen som er ansvarlig for partner- og butikkaktivering i Vipps, sier de valgte Retail Factory som partner både på bakgrunn av deres erfaring og den gode kjemien.
– Vi gleder oss veldig til å Vippsifisere Norge sammen med dem, sier Anette Hyttemoen som er ansvarlig for partner- og butikkaktivering i Vipps.
Retail Factory er en del av JCP-familien, som tillegg består av selskapene JCP Event, JCP PRAD, JCP Travel og JCP Arena. Kommunikasjonshuset teller i dag totalt 80 ansatte i Norge.