Styrker satsningen: Fra venstre: Anette Jamtvedt, Thoralf Granerød og Leif Iversen

Nucleus henter markeds- og kampanjesjef fra Høyre

Har hatt markedsansvaret for Høyres to siste valgkamper.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Jeg har lenge vært imponert over Nucleus, og ser fram til å jobbe sammen med noen av de beste kommunikasjonsfolka i Norge. Nucleus har et tankesett og et verdigrunnlag som passer meg, samtidig som ambisjonene – ikke minst på vegne av kundene – motiverer. Byrået jobber innsiktsbasert, er nysgjerrige og alltid søkende etter nye løsninger. Dette gleder jeg meg til, sier Thoralf Granerød, som starter i Nucleus 15. august i år.

Thoralf Granerød har hatt markedsansvaret for Høyres to siste valgkamper. Han tar også med seg 15 års erfaring som leder og konsulent i ulike kommunikasjonsbyråer, i tillegg til 18 års erfaring som konserndirektør med ansvar for marked og kommunikasjon i SpareBank 1 Gruppen.

I Nucleus skal han jobbe som seniorrådgiver og blant annet være medansvarlig for å bygge ut tjenesteområdet «Samfunn».

– Vi har i dag flere medarbeidere med lang erfaring og stor kompetanse knyttet til dette tjenesteområde og har flere kunder hvor dette dette står sentralt, enten det er knyttet til myndighetskontakt, bærekraft, byutvikling eller interessentdialog. Nå er dette markedet i kraftig endring. Det skyldes blant annet de stadig hurtigere samfunnsendringene, hvor klimaendringene og krigen i Ukraina er de ferskeste eksemplene, som fører til endrede rammebetingelser for norske virksomheter, både i offentlig og privat sektor, sier Leif Iversen, fagansvarlig for Samfunn i Nucleus.

Powered by Labrador CMS