Julie Rønning-Arstad

Julie Rønning-Arstad blir innholdsrådgiver i ANFO

– Står foran mange spennende oppgaver.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Her får jeg jobbe med landets fremste markedsførere, og vi står foran mange spennende oppgaver jeg gleder meg til å ta fatt på. ANFO er en sentral aktør for nettverksbygging og kompetanseheving i bransjen, og jeg gleder meg til å bidra med engasjerende innhold, sier Julie Rønning-Arstad, som er ansatt som innholdsprodusent i ANFO, i en pressemelding.

Hun kommer fra stillingen som Content Manager i The Well, der hun har vært i fire år. Tidligere har hun jobbet som ansvarlig for sosiale medier i Kremmerhuset.

– Stillingen i ANFO er nyopprettet og er en erkjennelse av at vi ønsker å få mer ut av den svært omfattende mengden av potensielt innhold vi sitter på, sier Jan Morten Drange i ANFO i pressemeldingen.

Han peker på at aktivitetsnivået i ANFO er høyt og viser til en rekke konferanser og skoler, fysiske, hybride og digitale samt flere konkurranser som de står bak.

– Vi er overbevist om at Julie, med sin erfaring og utdanning er riktig person til å løfte oss videre her. Alt er i endring. Da gjelder det å ha evnen til å se på egen virksomhet og egne aktiviteter med nye øyne. Vi tror genuint at det er riktig av oss å skape mer innhold med utgangspunkt i våre møteplasser og vår faglige forankring, sier Drange.

Powered by Labrador CMS