Gjev internasjonal pris til ANFO
ANFO tok nok en gang med seg utmerkelsen WFA President´s Awards. Denne gang med tjenesten MarTech Stack-check.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Vi er strålende fornøyde med å bite så godt fra oss så hyppig. Det er tydelig at vi kan utvikle gode tjenester og produkter som også anerkjennes internasjonalt, sier Jan Morten Drange i ANFO i en pressemelding.
ANFO tok nemlig nok en gang med seg utmerkelsen WFA President´s Awards. Denne gang med tjenesten MarTech Stack-check.
Dette er en tjeneste der målet er å tilby annonsører objektiv kompetanse om markedsteknologi.
Det er fjerde gang på fem forsøk og fem år at ANFO vinner.
– WFA President Raja Rajamannar er intet mindre enn en legende blant internasjonale markedsførere. Når han går god for en case som det vi her har sendt inn er det tillatt å være stolte, sier Drange i pressemeldingen.
Prisen deles normalt ut på WFA Global Marketer Week, den årlige uken hvor markedsførere fra hele verden, og annonsørforeninger som ANFO møtes. I år som i fjor skulle den blitt arrangert i Singapore, men gitt situasjonen ble den avviklet digitalt på Zoom.
– Ingen Singapore Sling feiring på The Raffles Hotel altså, men her var vi i samme båt med hele WFA familien, Drange i pressemeldingen.