Redink henter fra Apriil innhold
Går til konkurrenten.
– Etterspørsel etter våre tjenester og kompetanse innen markedsføring gjør at vi utvider staben på flere fagområder, sier byråleder Jeanette Galtung Døsvig i en pressemelding.
Byrået har nå hentet innholdsrådgiver Ann Karene Rasmussen fra Apriil Innhold hvor hun har vært teamleder og innholdsskaper.
– Redink har et godt rykte her i byen, og jeg fikk en veldig god følelse da jeg kom inn døren her første gangen. Nå gleder jeg meg til å bli godt kjent med mine nye kollegaer og kunder, og til å være med å skape godt innhold som gir verdi for spennende merkevarer, sier hun i pressemeldingen.
Rasmussen har mer enn seks års erfaring fra byråbransjen og har blant annet jobbet med tematikk som arbeids- og reiseliv, økonomi og bærekraft.
I tillegg til ansatelsen av Rasmussen er byrået i prosess med ansettelser innen prosjektledelse, SEO-rådgivning og innholdsproduksjon.
Til tross for en svært urolig økonomisk situasjon i verdensøkonomien satser altså Redink.
– Vi er fullstendig klare over den utrygge situasjonen i markedet, og verden for øvrig, men for oss er det helt riktig å ansette nå som forespørslene øker og kundeporteføljen vokser. Med disse ansettelsene ruster vi oss også for vekst på kundesiden, sier byråleder Jeanette Galtung Døsvig i pressemeldingen.
– Markedet i Bergen har modnet de siste årene, i tillegg holder flere av Norges mest spennende selskaper til her, det gjør oss optimistiske for fremtiden, legger byrålederen til.
Redink etablerte seg i Bergen for seks år siden og har aktører som Lerøy Seafood, Austevoll Seafood, Sylvsmidja, Orifarm, Høgskulen i Volda, Bergen kommune med Dokken 2050 og Museum Vest på kundelisten.