Rekrutteringsselskapet MeyerHaugen henter Ann Mari Nygjerde til satsingen innen media, kommunikasjon og bærekraft.

MeyerHaugen øker satsingen på medier og kommunikasjon

Oppdrag innen medier og kommunikasjon har bidratt til vekst i Meyerhaugen. Nå ansetter de en til som skal få jobbe med dette området.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Rekrutteringsselskapet MeyerHaugen opplyser i en pressemelding om at de nå har ansatt Ann Mari Nygjerde til satsingen innen media, kommunikasjon og bærekraft.

Nygjerde har erfaring som leder og journalist i NRK, og er utdannet innen PR og strategisk kommunikasjon. Hun har også jobbet som rekrutteringsrådgiver i Hodejegerne og Raadgiverhuset.

- Jeg brenner for media, kommunikasjon og bærekraft, og er ikke i tvil om at MeyerHaugen er rett sted. Her er det fart, nytenkning og høy aktivitet, og jeg var i gang med oppdrag fra dag 1. Jeg gleder meg til å jobbe med interessante kunder og sammen med mange av landets dyktigste rekrutterere, sier Nygjerde i meldingen.

I meldingen opplyses det om at selskapet på tre år har vokst fra to til 14 medarbeidere, og at oppdrag innen medier og kommunikasjon har bidratt sterkt til veksten.

- Vi er veldig stolte over å ha sikret oss Ann Mari. Hun har dyp forståelse for media og kommunikasjon, har et bredt nettverk og er en dyktig rekrutterer. Hun blir en stor ressurs for kundene våre, sier Petter Meyer, Managing Partner i MeyerHaugen i samme melding.

Selskapet har det siste året tatt en tydelig posisjon innen media og kommunikasjon. I fjor ble tidligere Amedia-salgssjef Ellen Ruth hentet fra Badenoch + Clark. Bård Idås er partner i selskapet og har bakgrunn fra blant annet Aftenposten og NTB.

- Kundene er opptatt av bransjeforståelse og nettverk. Ann Mari er dyktig til å skape tillit og levere kvalitet overfor både oppdragsgivere og kandidater. Hun har dyp fagkompetanse og setter seg fort inn i oppgavene som skal løses, sier Idås, som er fagansvarlig innen media og kommunikasjon i selskapet.

Powered by Labrador CMS