Foran f.v.: Jens-Petter Aarhus (Anorak NoA), Nina Moland Andersen (Color Line), Glenn Walmann (Color Line) og Louise Marie Pedersen (Anorak NoA). Bak f.v.: Niklas Olsen, Tone Jansson, Bjørn Erling Solberg og Ellen Hilleren (alle Anorak NoA).

Color Line Superspeed velger Anorak NoA som partner

Etter en mindre byråkonkurranse, er det klart at Color Line Superspeed velger Anorak NoA som ny samarbeidspartner.

Publisert

Det skriver de i en pressemelding. Der skriver de også at de har ambisiøse vekstmål for fergene deres mellom henholdsvis Larvik og Kristiansund og Hirtshals.

– Vi vet at Danmark, som feriemål, har en helt spesiell plass i mange nordmenns hjerter – og vi var på utkikk etter en partner som kunne hjelpe oss med å inspirere enda flere til å legge neste ferie dit, sier Nina Moland Andersen, salgs- og markedssjef for Larvik/Kristiansand–Hirtshals. 

Med seg i pitsjprosessen hadde hun designansvarlig Glenn Walmann og salgs- og markedsdirektør Marianne Borchgrevink. 

Konkurransen besto av innledende kjemimøter med et knippe byråer, hvor to så ble invitert med videre for å løse en konkret oppgave. 

– Valget falt til slutt på Anorak NoA. Deres tilnærming til oppgaven imponerte oss, og løsningene de presenterte traff oss veldig. Vi tror dette vil kunne fungere i mange sammenhenger over tid, sier Moland Andersen. 

– Vi likte godt opplegget rundt denne konkurransen, med kun to møter, der det siste møtet var en presentasjon av vårt løsningsforslag. Det var tydelig hva de spurte etter i briefen og hvordan de ville evaluere tilbyderne i bakkant, sier Bjørn Erling Solberg, kundeansvarlig rådgiver hos Anorak NoA. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS