Fra venstre: Tine Moe Løvberg, Jørgen Krogsveen og Pelle Josephson
Fra venstre: Tine Moe Løvberg, Jørgen Krogsveen og Pelle Josephson

Grunnlegger vender tilbake til Anorak 

Anorak samler og videreutvikler sitt designtilbud under ett felles tak.

Publisert

Anorak samler nå all kompetanse innen strategisk design og merkevareutvikling. 

Det melder de i en pressemelding.

Med seg på laget får de erfarne designlederne Jørgen Krogsveen og Tine Moe Løvberg fra Bold, som skal videreutvikle det integrerte tilbudet. Jørgen vender dermed hjem til Anorak, som han var med på å grunnlegge tilbake i 2008.

– Jørgen og Tines kompetanse er helt sentral i denne satsingen, og vi ser allerede at det blir verdsatt av kundene våre. Deres erfaring og ekspertise innen strategi og design vil være en nøkkel for oss i å drive denne utviklingen videre, sier Anorak-sjef Pelle Josephson i pressemeldingen.

Krogsveen var med i Anroak fram til 2015, da han stakk til Bold. Nå er han altså tilbake.

– Strategiske veivalg, innsikt, tempo og et økt fokus på aktivering har i dag blitt avgjørende for hvordan merkevarer utvikles. Tiden hvor en merkevareprosess primært handlet om å skape en visuell identitet og implementere den gjennom brand guidelines, er i stor grad forbi, sier Krogsveen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS