ANTI vant Stratos-samarbeid
Orkla Confectionery & Snacks har valgt ANTI som kreativ partner for Stratos-merkevaren.
Etter en byrårunde før jul, falt valget på ANTI som nytt reklamebyrå for Stratos.
Produktsjef Konrad Skogen i Orkla Confectionery & Snacks sier at de har stor tro på det nye samarbeidet.
– Stratos er ikke hvilken som helst merkevare og vi tror det ligger mange spennende muligheter foran oss når vi nå inngår et samarbeid med ANTI sier Skogen i en pressemelding.
Hun mener det er et stort potensial for vekst for Stratos.
– Og vi var ute etter et byrå som så verden på samme måte, som hadde erfaring med å bygge solide plattformer, og ikke minst hyggelige folk å jobbe sammen med, sier hun.
Stratos har vært på markedet siden 1936. I et tøft konkurranseklima skal Stratos konkurrere om de norske sjokoladeforbrukerne.
– Vi har verdens beste sjokolade, en sprudlende blå ku, og allerede en god andel av norske sjokoladeskåler. Sammen med ANTI skal vi rigge oss for ytterligere vekst og gjøre den helnorske sjokoladen Stratos til alles favoritt.
Dette er første gang ANTI skal samarbeide med Orkla Confectionery & Snacks, etter å ha vunnet Møllers og Jordan med deres internasjonale satsinger i 2023. Daglig leder i ANTI, Kristin Grimstad er fornøyd.
– Jeg hadde «Stratos» på bremmen av russelua mi, så det sier jo sitt. Så dette er en livslang drøm som går i oppfyllelse. Dette kronet en utrolig fin start på 2024, der vi opplever høy fart og god stemning i alle deler av byrået.
Kreative ledere i ANTI, Per Erik Jarl og Christian Hygen ser frem til å jobbe med Stratos.
– Muligheten å blåse litt ekstra luft inn i en så ikonisk merkevare er noe av det gøyeste vi kunne tenke oss. Vi deler jo de samme skyhøye ambisjonene, så sammen med de fine folka i Orkla skal vi ikke hvile før vi har funnet gullet.