Jordan vet fortsatt hvordan
Jordan vet fortsatt hvordan du skal ta vare på tennene dine, og nå lanserer de sin nye kommunikasjonsplattform sammen med ANTI.
Jordan har snart vært på markedet i hundre år, og har blitt en ikonisk norsk merkevare som selges over hele verden. For å forsterke posisjonen lanserer Orkla Health en ny kommunikasjonsplattform for Jordan.
Det melder byrået i en pressemelding.
Brand Manager Jordan i Orkla Health, Eirill Haflan, forklarer:
– Det er få som kan matche Jordans portefølje, som har noe for ethvert behov. Da trengte vi også en kommunikasjon av samme kaliber. I en så klinisk kategori er det ekstra viktig med litt personlighet og farge, og være det forfriskende alternativet i hylla.
Kommunikasjonsplattformen er utviklet av ANTI, for alle markedene Jordan opererer.
Norge fikk likevel litt ekstra oppmerksomhet og skreddersøm. Plattformen løfter frem de ulike behovene og preferansene vi alle har når det gjelder tannpleie, og tydeliggjør gjennom budskapet «Uansett hvem du er, Jordan vet hvordan» at Jordan har en løsning for alle.
Ved å bruke lekenhet og humor gjør de budskapet mer minneverdig, og gjennom sitt distinkte visuelle uttrykk gjør vi det til Jordan.
Torstein Drogseth, leder for reklame i ANTI, utdyper:
– Sammenlignet med de internasjonale gigantene der ute, er Jordan med sin designfilosofi og Norske arv et ganske forfriskende alternativ. Enten vi gjør merkevare- eller produktkommunikasjon kommer vi lettere gjennom med litt «brush-in-cheek» og leken tonalitet.
Kategori og markedssjef Jordan i Orkla Health, Linnéa Blystad forklarer:
– Kommunikasjonen har prestert svært godt på pre-testing, så vi er trygge på at dette vil gjøre en god jobb for Jordan. Selv om vi har en sterk posisjon, må vi fortsette å investere i den.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no