Tobias Lien går fra Swix til ANTI
Tobias Lien blir ny strategisk rådgiver på reklame i ANTI.
Tidligere markedskommunikasjonssjef i IKEA og senest markedssjef i Swix, Tobias Lien, melder overgang til ANTI. Lien har vært en toneangivende profil i bransjen, og involvert i flere av landets mest premierte reklamejobber fra sin tid i IKEA.
– Jeg har fra første rad fått oppleve hvordan ANTIs evne til å se strategi, design og kommunikasjon under ett, resulterer i solide løsninger – med tonnevis av kommunikasjonskraft. Dette gjør dem til en samarbeidspartner man kan gå gjennom ild med, men også til et fagmiljø mange drømmer om å jobbe i. Etter å ha blitt kjent med ambisjonene, kulturen og de bra folka, måtte jeg bare hoppe på ANTI-toget, sier Lien i en pressemelding.
Lien jobbet sist i Ferd-eide Brav, som markedssjef for Swix, der han ledet et større posisjoneringsarbeid for merkevaren. Der ble han også kjent med ANTI, som var byrået som utviklet merkevareplattform, design og reklame.
Leder for reklame i ANTI, Torstein Drogseth, er stolt over å få Lien som kollega:
– Tobias har en teft for faget som er veldig sjelden, og vi er strålende fornøyd med at han ville signere for oss. Både kunder og kolleger kan glede seg, og de vil oppleve en smart, ambisiøs og ydmyk type som brenner for å skape store ting. At Tobias vil gjøre ANTI til et bedre reklamebyrå er det ingen tvil om.
– Å få en rådgiver med et like stort hjerte som hjerne er sjelden vare, og vi er stolte over å kunne tiltrekke oss folk som dette, sier daglig leder i ANTI, Kristin Grimstad.
Tobias Lien hadde sin første arbeidsdag 1. august.