TRY og IKEA mottok flere utmerkelser i Cresta Awards.

To norske gull i Cresta Awards

ANTI Hamar og TRY vant pris i Cresta Awards.

Publisert

Cresta er en prisutdeling for internasjonal reklame og markedsføring. Det ble først arrangert i 1993.

I år ble det delt ut to norske gull.

TRY vant i kategorien «Direct» for sin IKEA-kampanje «Welcome Babyboom», mens ANTI Hamar vant  i kategorien «Design» for kampanjen «Quality through generations» på vegne av Nesje. Den fikk de også sølv for i kategorien «Brand Identity».

TRY vant også to sølv og en bronse sammen med IKEA. I tillegg fikk TRY fire sølv for kampanjen «Das Chair», som de laget på vegne av Volkswagen.

Spoon Agency fikk bronse for sin Kiwi-kampanje. Dermed vant norske byråer totalt elleve medaljer i prisutdelingen.

Her kan du se alle de norske nominerte:

Powered by Labrador CMS