Tor André Ljosland håper han kommer seg til Sørlandet i sommer.

SOMMERPRATEN:

Tor André er ikke i tvil: Dette er hans beste sommerminne

– Helt fritt for VAR.

Publisert

I «Sommerpraten» stiller KOM24 en rekke personer i kommunikasjonsbransjen spørsmål om hva de gjør i sommer. 

I tillegg får vi blant annet høre hva deres beste sommerminne er, hvilken bransjeperson de mener man bør følge med på, og hvilke råd de vil gi til unge mennesker som ønsker å lykkes i bransjen.

I dag er det Tor André Ljosland, senior kommunikasjonsrådgiver i Apriil, som svarer i Sommerpraten.

– Hva skal du gjøre i sommer?

– Jeg har allerede vært på en ukes cruise med familien. Det er ganske avslappende når skipet kommer utenfor mobildekning. God mat og koselige stopp var det også. Jeg håper forøvrig å få med meg litt sørlandssommer. 

– Hva er ditt beste sommerminne? 

– Det må være Norway Cup, med all spenning, glede, skuffelser og engasjement. Helt fritt for VAR og alle penger som er i dagens fotball.

– Favoritt-is gjennom tidene? 

– Ben & Jerrys half baked. 

– Nevn en bransjeperson å se opp for i fremtiden. 

– Apriil Reklame leverer veldig mange gode kampanjer om dagen, og da vil jeg trekke frem Vilde Moen Hudson som er delaktig i mange av disse. 

– Uten å nevne noen fra ditt eget byrå, hva er den beste kampanjen du har sett til nå i år? 

– I USA har Lincoln Project noen knallgode kampanjer inn mot valget. Og de har jo et ganske sykt materiale å boltre seg med. Så la oss sende våre «thoughts and prayers» om at USA valget går bedre enn fryktet. 

– Hva er ditt beste råd til unge som ønsker å lykkes i din bransje? 

– Du må dyrke det du er best på og synliggjøre den kompetansen både eksternt og internt i byrået. Det er nok av allroundere som er litt gode på mye, men det er viktig å skille seg ut på noe.

– Du må være med i et realityprogram. Hvilket velger du, og hvorfor?

– Etter den uka på cruise må det nok bli «slankekrigen» eller «biggest looser». 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS