Pusterommet-kampanjen til Gjensidige gjorde reint bord under sponsor-EM.
Pusterommet-kampanjen til Gjensidige gjorde reint bord under sponsor-EM.

Gjensidige-kampanje fikk fem gull i sponsor-EM

Mental helse-kampanje vekte oppsikt langt utenfor Norges grenser. 

Publisert Sist oppdatert

Pusterommet, Gjensidiges kampanje rundt mental helse, herjet under årets European Sponsorship Association (ESA) Awards - ofte omtalt som sponsor-EM - og sikret seg fem gull og ett sølv ved prisutdelingen i London. 

Det melder byåret deres, NOSLEEPTILBROOKLYN i en pressemelding.

Byrået har vært strategisk og kreativ partner bak kampanjen og utviklet konseptet sammen med Palmesus fra en test-aktivering på strandfesten i 2023 til et omfattende konsept på flere flater.

– Vi har flere aktiviteter og del-konsepter under denne paraplyen, der hele grunntanken er at unge som trenger noen å prate med skal møte lavere terskler. Som byrå har vi fått jobbe bredt med mange typer virkemidler for å skape en merkevaremessig helhet, fra fysiske, digitale og analoge opplevelser, sier faglig leder Aris Theophilakis i pressemeldingen. 

De seks prisene byrået tok hjem sammen med Gjensidige og Palmesus, inkluderer den gjeveste utmerkelsen European Sponsorship of the Year, samt gull i kategoriene Music Sponsorship, Arts & Culture Sponsorship, Best Use of Content og Best Sponsorship with a Social Purpose, i tillegg til sølv for Best Use of Insights and Measurement. 

Av øvrige norske nominerte vant Sparebanken Vest sølv med «Jenter vil mer». 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS