Det kreative teamet i Posisjon. Fra venstre: Anita Habberstad, Søren Hornum, Marthe Groven og Annette Berget.

Posisjon kapret kontrakt med AtB

Posisjon AS har sikret seg en betydelig rammeavtale for reklame- og kommunikasjonstjenester med AtB.

Publisert

Seieren i anbudskonkurransen markerer en milepæl for Posisjon, der en mindre lokal aktør triumferer over nasjonale giganter, skriver de selv i en pressemelding.

Mobilitetsselskapet AtB fremhever i sin begrunnelse at Posisjon leverte en særdeles godt dokumentert løsning, med tre kreative kampanjeforslag som både forsto oppgaven og målgruppen svært godt.

Kontrakten har en årlig økonomisk ramme på godt over en million med en varighet på tre år, og gjør AtB til en av Posisjons aller viktigste kunder.

– Å vinne denne kontrakten i konkurranse med så sterke aktører er en enorm anerkjennelse for oss. Vi ser frem til å samarbeide tett med AtB for å utvikle effektive kommunikasjonsløsninger som snakker til regionens innbyggere, sier daglig leder Hanne N. Walstad i Posisjon.

For AtB representerer avtalen en mulighet til å styrke sin posisjon som Trøndelags ledende mobilitetsselskap.

– Posisjons evne til å skape engasjement og formidle vårt budskap på en treffende måte var avgjørende for vårt valg. Vi ser frem til et fruktbart samarbeid som vil komme våre reisende til gode, uttaler Grethe Opsal, direktør for marked og kommunikasjon i AtB.

Posisjon er et Trondheimsbasert kommunikasjonsbyrå etablert i 2001. Selskapet har jobbet med kunder som blant annet TrønderTaxi, Enua, SpareBank1 SMN, Trym, Kjeldsberg Eiendomsforvaltning, Kolstad Håndball, Farte, Sit og Heidenreich.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS