
ANTI har vunnet kunde i Frankrike
Det franske sports-BH-merket HÄSTKO har valgt ANTI når de skal gjennomføre en omfattende rebranding.
Selskapet gjennomførte tidligere i høst en vellykket investeringsrunde og har tiltrukket seg betydelige navn, blant annet tidligere CEO i Rossignol Skis og CEO i Richemont.
Med både kapital og strategisk partnerskap på plass, står HÄSTKO foran en ekspansiv vekstfase der en tydelig merkevareposisjonering blir avgjørende, skriver ANTI i en pressemelding.
HÄSTKO ble grunnlagt av Joséphine Bigo og Aurélie Moinier, som delte en felles observasjon: Å finne sportsundertøy som både var teknisk avansert og estetisk tiltalende.
Teamet fra ANTI har allerede startet prosjektet og tilbragt en uke sammen med Bigo og Moinier for å få merkevaren under huden.
– HÄSTKO skiller seg ut i markedet ved å kombinere en dyp forståelse for teknisk ytelse med estetikken og komforten fra undertøy, sier Juliane Stensrud Mjåset, strategisk rådgiver i ANTI.
– Vi mener HÄSTKO er en merkevare med dybde og egenhet, og at vi derfor må tenke utenfor boksen. Da trenger vi et team som ikke er redde for å gjøre det, sier Joséphine Bigo.
– Det er en stor anerkjennelse og et mål for oss å få jobbe med internasjonale merkevarer med ambisiøse vekstmål. Å bli valgt av en aktør som HÄSTKO i denne konkurransen viser at vår strategiske og kreative kompetanse har en plass også på den globale scenen, sier Kenneth Pedersen, administrerende direktør i ANTI.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no