YouGov utvider sin posisjon på markedsundersøkelser
Ti måneder etter YouGovs oppkjøp av Consumer Panel Services (CPS GfK), samles de to selskapene nå under YouGovs profil.
Det melder selskapet i en pressemelding.
Målet er å tilby enda mer presise data som hjelper virksomheter med å forstå hva folk virkelig tenker, føler og gjør.
YouGov signaliserer dermed en ambisiøs satsing på fremtidens markedsundersøkelser.
– Med så mye støy i databransjen er det viktig for oss å fokusere på vårt grunnleggende oppdrag: å levere data fra virkelige mennesker i sanntid. Våre paneler deler sine meninger og handlinger med oss, slik at kundene får virkelig innsikt, sier Mike Woods, Chief Marketing Officer i YouGov, i pressemeldingen.
YouGov kombinerer atferds- og holdningsdata med både teknologi og menneskelig ekspertise. Dette skal gjøre det mulig for enkeltpersoner, merkevarer og virksomheter over hele verden å ta bedre beslutninger.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no