Knut Arne Marcussen er ansatt som ny PR-sjef for Xpeng i Norge
Forlater Nissan til fordel for nykommeren fra Kina.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Etter å ha jobbet tett på og i bilbransjen i nesten 20 år, kom det en mulighet jeg simpelthen ikke kunne si nei til. Nå gleder jeg meg til å ta fatt på arbeidet og sørge for at enda flere blir kjent med en merkevare som vil sette stort preg på bilbransjen i årene fremover, sier den ferske PR-sjefen i Xpeng Motors Norway, Knut Arne Marcussen i en pressemelding, tirsdag.
Marcussen har nesten 20 års erfaring fra bilbransjen som journalist, der han har jobbet totalt 14 år som journalist i Autofil, Dinside og Dagbladet. og senest som kommunikasjonssjef for Nissan i Norge.
– Xpeng har på kort tid presentert flere nye elbiler i markedet og flere nyheter er på vei. Vi har mye spennende på gang, og for å sikre god oppmerksomhet rundt dette, trenger vi en erfaren, engasjert og dedikert medarbeider som evner å få ut den gode Xpeng-historien ut til det norske publikummet. Knut Arne Marcussen har den perfekte kombinasjonen av erfaring, kvaliteter og kontaktnett til å lykkes med dette oppdraget, sier Managing Director i Xpeng Motors Norway, Claes Persson i den samme pressemeldingen.