Markeds- og kommunikasjonsavdelingen i BDO styrker laget med Synnøve Hjelle Halkjelsvik (40) og Kristine Hellesland (45), som kommer fra henholdsvis Storebrand og Forsvaret.

Tidligere TV 2-journalist blir kom-sjef i BDO

BDO med to ansettelser til marked og kommunikasjon.

Publisert

– Vi er strålende fornøyde med å ha landet to så erfarne kommunikatører. De vil bidra til å styrke arbeidet med å øke synligheten og kjennskapen til BDO for relevante målgrupper, sier Synne Ekrem-Hansen, markeds- og kommunikasjonsdirektør i BDO, i en pressemelding.

Synnøve Hjelle Halkjelsvik kommer fra stillingen som pressesjef i Storebrand og har tidligere jobbet som nyhetsanker og journalist i TV 2 i ti år. Hun går inn i rollen som kommunikasjonssjef, og vil jobbe med synlighet i betalte og fortjente kanaler i BDO. 

– Jeg gleder meg veldig til å bli kjent med en ny bransje og alle de flinke folka i BDO. Selskapet har en sterk posisjon med dyktige rådgivere over hele landet, og leverer gode tjenester som fortjener enda mer synlighet, sier Halkjelsvik. Hun startet i BDO 2. oktober. 

Kristine Hellesland har på sin side ledet den digitale kommunikasjonsavdelingen i Forsvaret i snart tre år. Nå skal hun bidra til å styrke innholdsarbeidet i BDO ved å utvikle innholdskonsepter. Hun har tidligere også jobbet ti år i Schibsted, hvor hun var blant annet var med å utvikle podcaster som krimpodden Uløst og Historien om Afghanistan. 

– BDO er en spennende bedrift som har høye ambisjoner når det kommer til merkevarebygging og kommunikasjon. Jeg gleder meg til å bidra inn i dette arbeidet og være med å utvikle nye innholdskonsepter, sier Hellesland. 

Hellesland starter i BDO 2. november.

 For ordens skyld: Tjuefire, som KOM24 er en del av, bruker BDO til regnskapstjenester.

Powered by Labrador CMS