Fredensborg Fritid satser videre på markedsavdelingen – gjør sin fjerde ansettelse på et år
I takt med selskapets og markedets vekst, har Fredensborg Fritid bygget opp en egen markedsavdeling. Nå ansetter destinasjon- og eiendomsutvikleren Even Mohagen i rollen som digital markedsfører.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– Even har stor faglig kompetanse og relevant erfaring kombinert med interesse for fritidsopplevelser og eiendom. Han har bidratt positivt fra første dag, sier Håkon Arnstorp, daglig leder i Fredensborg Fritid, i en melding.
Even Mohagen har utdannelse fra både BI i Oslo og Kingston University i London, og har tidligere hatt tilsvarende stillinger i Høyer og Thune. De to siste årene har han jobbet for byrået Precis Digital.
–Fredensborg Fritid er et spennende selskap med bransjens kanskje mest ambisiøse prosjekter. Jeg gleder meg veldig til å jobbe med merkevarebygging og digital strategi for en utvikler som er på lag med lokalsamfunnene, sier Mohagen.
Han får ansvar for spredning og optimalisering av kampanjer og operative markedsaktiviteter, performance og inbound marketing, samt webanalyse-ansvar.
–Etter to år i digitalt mediebyrå har jeg spisskompetanse i utarbeidelse av digitale målsettinger og strategi, på tvers av ulike industrier. Dette vil komme godt med da mangfoldet i Fredensborg Fritids portefølje er stort, og målene skreddersydd destinasjonen, sier Mohagen.
Dette er Fredensborg Fritids fjerde nyopprettede markedsstilling på et drøyt år, og selskapet vil nå håndtere hoveddelen av kundereisen og markedsføringen internt.
–Våre kunder forventer sømløse kundereiser på sine foretrukne plattformer og tydelig digital tilstedeværelse. Gjennom ansettelsen av Even, styrker vi vår digitale kompetanse ytterligere, sier Arnstorp.
Fredensborg Fritid har en rekke store utviklingsprosjekter i porteføljen.
–Med flere og større prosjekter, trenger vi også flere kollegaer. Evens engasjement og inkluderende personlighet passer veldig godt inn i teamet vårt.