Fremover skal SMFB jobbe med Bjørknes og NKI
– Det er utrolig givende å få jobbe med produkter som er så avgjørende for fremtiden til veldig mange unge mennesker.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Gjennom mange år har Bjørknes og NKI hjulpet tusenvis av studenter med å nå sine mål i livet. Fremover skal SMFB få jobbe med begge merkevarene, opplyses det om i en pressemelding.
– Både Bjørknes og NKI sine målgrupper er krevende og spennende grupper å kommunisere til. Samtidig er de også på vei inn i kanskje den viktigste fasen i livet sitt. Fokuset på digital undervisning og teknologi med økt læringsutbytte blir viktigere og viktigere, og hele undervisningssektoren er i en veldig spennende utvikling. Det er utrolig givende å få jobbe med produkter som er så avgjørende for fremtiden til veldig mange unge mennesker. Vi gleder oss skikkelig til å kaste oss over oppgaven, sier kreatør i SMFB, Pia Ølstad i meldingen.
Hun forteller at i arbeidet sammen med teamet i skolene, har fokuset ligget på å tydeliggjøre dimensjoner som definerer merkevaren utover at skolene tilbyr undervisning, ting som er viktig for unge mennesker når de står ovenfor det kanskje viktigste valget så langt i livet.
- Det er veldig inspirerende å få muligheten til å få jobbe med så spennende merkevarer som Bjørknes og NKI. Ikke bare er det viktige merkevarer i en positiv utvikling, men de er også en meget energisk gjeng som virkelig har ambisjoner på vegne av merkevaren sin. Det liker vi, sier Lasse Polmar i SMFB.
Markedsdirektør Cecilie Bryner forteller at de alltid er på jakt etter å utvikle seg og gjøre ting bedre slik at deres studenter får det beste læringsmiljøet å utvikler seg i.
- Vi har hatt en jevn og fin utvikling de siste årene, med søkelys på kvalitet innenfor vår portefølje og fokus på verdifullt og godt læringsutbytte. Vi jobber hele tiden med å utvikle de beste verktøyene for studentene. Gjennom fleksibel utdanning, digitale og innovative læringsformer og -metoder gir vi kunnskap som gjør det mulig for alle å nå sine karrieremål.