
Katastrofefilm fra BORI og Nucleus
Våren er høysesong for dugnader, men i en ny kampanjefilm fra BORI ender årets dugnad i katastrofe.
Kampanjen er basert på innsikt som viser at folk synes det verste med dugnad er at andre ikke stiller opp, skriver Nucleus i en pressemelding.
Til syvende og sist er kanskje dårlig oppmøte aller verst for styrelederen.
– Kampanjen er inspirert av to ting som er veldig norsk: dugnad og nordmenns store lidenskap for katastrofefilmer.
– Vi har «Bølgen», «Tunellen», «Skjelvet» og «Nordsjøen». Nå lanserer vi traileren til «Dugnaden» for å vise at alle som arrangerer dugnad har behov for en støttespiller i kulissene, sier markedsdirektør i BORI, Henriette Carstensen.
Som forretningsfører for rundt 800 borettslag og sameier gir BORI råd og hjelper styreledere og styremedlemmer i deres styrehverdag.
– Som styreleder eller styremedlem i et borettslag havner du i mange situasjoner der du har behov for litt ekstra hjelp. Selv om det kanskje ikke dukker opp noe tornado under årets dugnader, er det nok mange dugnadsansvarlige som hadde trengt noen ekstra råd for å få flere til å stille opp. Det er der vi kommer inn, sier Carstensen.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no