Kolding, Danmark 20201205. Håndballjentene synger «Ja vi elsker» før kampen mellom Tyskland og Norge i Sydbank Arena. Fra.v Heidi Løke, Nora Mørk, Malin Aune, Marit Røsberg Jacobsen, Camilla Herrem og Stine Bredal Oftedal .Foto: Vidar Ruud / NTB

Posten fortsetter å levere som generalsponsor for Norges Håndballforbund

Avtalen er fornyet med fire nye år.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Posten har vært en av Norges Håndballforbunds mest synlige sponsorer i de fem siste tiårene. Nå er partene enig om en forlengelse av generalsponsoratet. Den nye avtalen tar til når den pågående går ut sommeren 2022, og varer frem til 2026, opplyses i en pressemelding torsdag.

– En generalsponsor skal favne bredt, og bidra inn mot både topp og bredde. Det gjør virkelig Posten, og det gjenspeiles godt i den nye avtalen. Vi er derfor svært fornøyde med forlengelsen, sier generalsekretær i Norges Håndballforbund, Erik Langerud.

Det siste året har Norges Håndballforbund fornyet avtaler med flere andre sentrale og langsiktige partnere.

– Bidra til en mer fargerik håndball

Kommunikasjonsdirektør Elisabeth Gjølme, fremhever at Posten i den kommende perioden vil legge vekt på å styrke verdier som bærekraft og mangfold.

– Vi ønsker med våre erfaringer å bidra til en mer fargerik håndball slik at enda flere skal få muligheten til å oppleve håndball-glede.

I årene som kommer vil Posten-logoen fortsatt prege draktene til Håndballjentene, og Bring-logoen forblir synlig på Håndballguttas drakter, opplyser kommunikasjonsdirektør Gjølme.

– Vi opplever en stor tillit i sponsormarkedet – og det gjør ingenting at vi har to av verdens beste landslag, sier kommersiell sjef i Norges Håndballforbund, Jan-Erik Aalbu..

I tillegg til at Posten-konsernet er det eneste som har logosynlighet på både Håndballjentene, Håndballgutta og alle yngre landslag, videreføres Bring-serien for 16-åringene.

Powered by Labrador CMS