Posten fortsetter å levere som generalsponsor for Norges Håndballforbund
Avtalen er fornyet med fire nye år.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Posten har vært en av Norges Håndballforbunds mest synlige sponsorer i de fem siste tiårene. Nå er partene enig om en forlengelse av generalsponsoratet. Den nye avtalen tar til når den pågående går ut sommeren 2022, og varer frem til 2026, opplyses i en pressemelding torsdag.
– En generalsponsor skal favne bredt, og bidra inn mot både topp og bredde. Det gjør virkelig Posten, og det gjenspeiles godt i den nye avtalen. Vi er derfor svært fornøyde med forlengelsen, sier generalsekretær i Norges Håndballforbund, Erik Langerud.
Det siste året har Norges Håndballforbund fornyet avtaler med flere andre sentrale og langsiktige partnere.
– Bidra til en mer fargerik håndball
Kommunikasjonsdirektør Elisabeth Gjølme, fremhever at Posten i den kommende perioden vil legge vekt på å styrke verdier som bærekraft og mangfold.
– Vi ønsker med våre erfaringer å bidra til en mer fargerik håndball slik at enda flere skal få muligheten til å oppleve håndball-glede.
I årene som kommer vil Posten-logoen fortsatt prege draktene til Håndballjentene, og Bring-logoen forblir synlig på Håndballguttas drakter, opplyser kommunikasjonsdirektør Gjølme.
– Vi opplever en stor tillit i sponsormarkedet – og det gjør ingenting at vi har to av verdens beste landslag, sier kommersiell sjef i Norges Håndballforbund, Jan-Erik Aalbu..
I tillegg til at Posten-konsernet er det eneste som har logosynlighet på både Håndballjentene, Håndballgutta og alle yngre landslag, videreføres Bring-serien for 16-åringene.