Brist ansetter seniorer fra Fjuz og Visit Oslo
Performance- byrået ansetter to nye seniorer. Roger Mykjåland fra Fjuz og Didrick Bakken Stenersen fra Visit Oslo blir en del av Brist-teamet.
– For å levere de beste løsningene til kundene trenger vi konsulenter som har flere års erfaring og med det en viss båndbredde innenfor markedsføring, sier Thor Christian Valle i en pressemelding.
Han startet Brist i 2018 etter fire år i Yahoo og syv år i iProspect, Dentsu.
Roger Mykjåland kommer fra Fjuz. Han har over ti års erfaring i bransjen og kan navigere i dagens komplekse, digitale landskap.
– Jeg er glad for å ha blitt en del av Brist. Fokuset vi har på skreddersydde digitale strategier og evne til å levere høy ROI motiverer meg, sier Mykjåland.
Didrick Bakken Stenersen går fra Visit Oslo etter 7 år som markedsføringskonsulent.
– Å jobbe i Brist gjør at jeg kan utnytte erfaringen min på helt nye måter. Jeg gleder meg masse til å skape vekst hos kundene våre og være med på den resten Brist har startet på, sier Stenersen.
Caroline Valle- Hanssen, Co-founder og byråleder i Brist, sier at de skal løfte digital markedsføring opp på agendaen hos ledergruppen, og at de da trenger senior konsulenter som ikke bare har lang erfaring med performance, men som også forstår seg på forretningsstrategi.
– Roger og Didrick er dyktige spesialister på sine felt, men har samtidig båndbredden til å rådgi når digitalstrategi- og forretningsstrategi skal gå hånd i hånd, sier Valle-Hanssen.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no