Thor Christian Valle, gravd ned i sanden.

SOMMERPRATEN:

Thor Christian må regne med litt jobbing i ferien: – Kan aldri logge helt av

Starter ferien med hvilepuls i Sverige, og reiser så videre til Hellas.

Publisert

I «Sommerpraten» stiller KOM24 en rekke personer i kommunikasjonsbransjen spørsmål om hva de gjør i sommer.

I tillegg får vi blant annet høre hva deres beste sommerminne er, hvilken bransjeperson de mener man bør følge med på, og hvilke råd de vil gi til unge mennesker som ønsker å lykkes i bransjen.

I dag er det Thor Christian Valle, seniorkonsulent i Brist, som svarer i Sommerpraten.

– Hva skal du gjøre i sommer?

– Jeg starter ferien med hvilepuls i Båstad, en svensk favoritt hos store og små i familien. SwedishOpen sparkes i gang her nå i midten av juli, så det må med hver sommer. Siste del av ferien blir i Hellas, for tredje året på rad. Jeg er et vanemenneske.

– Macen er selvsagt med - litt arbeid mellom slagene kommer vi ikke unna - kan aldri logge helt av med det vi jobber med.

– Hva er ditt beste sommerminne?

– Pre stifting av egen familie: Fisketurer med bestefar i Hemsedal var det beste jeg visste.

– Post stifting av egen familie: Late sommerdager i Båstad, der vi ikke trenger å se på klokken.

– Favoritt-is gjennom tidene?

– Snickers-is: en herlig kombinasjon av smak og tekstur.

– Nevn en bransjeperson å se opp for i fremtiden.

– Lead Acquisition Manager i Sector Alarm, Endre W. Hole, er en skikkelig dyktig og profesjonell markedsfører med mye kunnskap innen teknologi og analyse. Han er rett og slett en Martech-guru! Endre er alltid oppdatert og tar i bruk tech-løsninger som bidrar til at markedsføringskampanjene vi kjører for Sector Alarm blir super effektive og innovative.

– Uten å nevne noen fra ditt eget byrå, hva er den beste kampanjen du har sett til nå i år?

– «Blodtabellen» som Morgenstern gjorde for Røde Kors traff meg rett i hjertet! Morgenstern har en helt egen evne til å gjøre nettopp dette. Kampanjen klarte å skape et utrolig engasjement for en veldig viktig sak!

– Hva er ditt beste råd til unge som ønsker å lykkes i din bransje?

– Jobb med å utvikle en sterk forståelse av martech. Dette har blitt en kritisk komponent i moderne markedsføring, ettersom det gir mulighet til å ta datadrevne beslutninger, personalisere kundereiser og oppnå bedre resultater. Kunnskap om data, teknologi og analyse er helt essensiell for enhver markedsfører i dag.

– Du må være med i et realityprogram. Hvilket velger du, og hvorfor?

– Hvis jeg kan velge uten å ta hensyn til det faktum at jeg ikke er kjendis -

– Mesternes Mester. Hadde vært gøy å måle seg opp mot de beste i klassen. Konkurranseinstinktet mitt hadde tatt meg et stykke på vei, men litt usikker på formen...

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS