Britt Skjeppestad skal oppsøke nye utfordringer. Bildet er fra en annen anledning.

Britt Skjeppestad slutter i EssenceMediacom

Ferdig som sjef etter over seks år.

Publisert

Skjeppestad deler selv nyheten på sin LinkedIn-profil og i Kampanje.

Hun slutter som CEO i EssenceMediacom etter seks år. 

– Jeg er superstolt over hva vi har fått til! Jeg forlater et solid selskap i vekst med en robust og spennende kundeportefølje. Kundetilfredsheten har aldri vært høyere, og folk trives og er gode i jobben sin, skriver Skjeppestad på LinkedIn.

Hun begynte i byrået i 2018, og kom fra jobben som sjef for internasjonal markedsføring i flyselskapet Norwegian.

Skjeppestad sier til Kampanje at hun slutter fordi GroupM, som eier EssenceMediacom, er i endring. I tillegg ønsker hun seg nye perspektiver, forteller hun.

KOM24 har forsøkt å kontakte Skjeppestad, men hun har ikke svart på våre henvendelser.

Powered by Labrador CMS