WAL og Fabel med ny kampanje
Til og med Burger King-kundene vil lytte til Fabel i ny kampanje.
I november tok WAL både sølv og gull i Gulltaggen for kampanjen «Tjuvlytting» for lydbok-appen Fabel.
Nå er de ute med en ny runde, denne gangen i samarbeid med Burger King og Swix.
– Responsen på den første runden var helt fantastisk, både blant folk og i bransjen. Det var en kampanje som virkelig ble lagt merke til. Vi hadde jo et håp allerede den gangen at vi skulle få til en ny runde med flere merkevarer, og enda høyere medietrykk.
– Men at vi skulle få med oss merkevarer som Burger King og SWIX, var rett og slett over all forventning. Vi har økt trykket betraktelig denne runden, og håper det skal gi minst like gode resultater som sist, sier Stine Ombustvedt, CMO i Fabel i en pressemelding.
Daniel Eraker og Christian Rusch Lindvik er kreatørduoen bak idéen.
– Gøy å få til enda en runde med tjuvlytting, a! Veldig gøy at flere merkevarer ser verdien av dette — og at flere får se verdien av å lytte til Fabel, da, sier de.
Teamet i WAL har i tillegg bestått av prosjektleder Jenny Elise Lauvsnes-Waters, designer Kristine Gulheim, innholdsprodusent Petter Knutsen, Anders Håheim, produsent Sonje Brøndmo og kreatør Torbjørn Havn.
Slik så det ut på Oslo sentralstasjon:
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no