KamelenTV, som sendes eksklusivt på Snapchat, gir seerne et unikt innblikk i artistens liv, inkludert aktiviteter som oppussing, ridning, dykking og festivalopptredener.

Kamelen med Snap-suksess: 1,5 millioner seere

Nå har Kamelen og manager Leo Ajkic inngått et samarbeid med det bergensbaserte managementet og produksjonsselskapet, Mothership Stories.

Publisert Sist oppdatert

Kamelen er en av Norges mest kjente artister med flere hundre tusen følgere, men som deler veldig lite av livet sitt på sosiale medier. 

Nå tar han et nytt steg og åpner opp for sine fans ved å lansere KamelenTV.

Håper å inspirere

Noah Valen-Utvik, partner i Mothership Stories.

Hovedserien «Kamelen pusser opp» følger Kamelen og hans venner i kjøp, oppussing og salg av boliger, og viser hele prosessen fra start til slutt. 

Serien gir et innblikk i de utfordringer og triumfer som følger med oppussingsprosjekter, og håper å inspirere unge til å engasjere seg i bygg- og anleggsfag.

– Vi håper KamelenTV kan bidra til at flere unge får øynene opp for byggfag. Ved å vise den kreative og praktiske siden av oppussing og bygging, ønsker vi å gjøre byggfagene mer attraktive og tilgjengelige for ungdom, sier Noah Valen-Utvik, partner i Mothership Stories, i en pressemelding.

Nådd utlandet

Manager til Kamelen, Leo Ajkic.

Den første episoden på KamelenTV har allerede blitt sett av over 1,5 millioner unike seere. 

Showet har nådd både Norge men også utlandet, noe Mothership Stories aldri har opplevd før. 

Manager til Kamelen, Leo Ajkic, uttrykker også stor begeistring over KamelenTV:

– Marcus som holder på med så mye rart og forskjellig har endelig en plattform som kan ta med fansen og seerne og gi de ekte innblikk. Og altfor fett at så mange har sett allerede, sier Ajkic.

Per Christian Strand Teslo, Norgessjef i Snapchat.

– En stor grunn til suksessen til KamelenTV er naturlig nok et kjent fjes, men man må ikke undervurdere jobben til Mothership Stories, sier Per Christian Strand Teslo, Norgessjef i Snapchat, og fortsetter:

– At første episode har hatt over 1,5 millioner unike seere sier mye om potensialet på Snapchat, både for redaksjonelle programmer og annonsører.

Nye episoder lanseres ukentlig. 

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS