Orifarm har valgt Wavemaker som nytt mediebyrå i Norge. Fra øverst til venstre: Jenni Pesonen Wang, Siri Bjerknes, Tove Nestås, Cathrine Hagen Fra nederst til venstre: Camilla Borander, Andrea Vambheim-Unaas, Mads Rikter-Svendsen.

Orifarm har valgt Wavemaker som mediebyrå i Norge

Orifarm, selskapet bak apotekvarer som Nycoplus og Dekadin-duo, har valgt Wavemaker som sitt nye mediebyrå i Norge.

Publisert

Det skriver Wavemaker i en pressemelding.

Orifarm, som tilbyr en rekke merkevarer innenfor blant annet kosttilskudd og reseptfrie legemidler, har ambisiøse vekstplaner i det norske markedet, skriver de.

For å nå disse målene har de nå valgt Wavemaker som sin strategiske partner.

– Vi er veldig stolte og glade for å ønske Orifarm velkommen som ny kunde hos oss. Vi gleder oss til å hjelpe Orifarm og deres merkevarer i et konkurranseutsatt marked, og vi ser et stort potensial for vekst, sier Cathrine Hagen, CEO i Wavemaker.

Orifarm er et internasjonalt legemiddelselskap som utvikler, produserer og markedsfører et flere ulike legemidler, kosttilskudd og andre helseprodukter. I Norge er Orifarm kjent for merkevarer som Nycoplus, Noskapin, Zymelin, Rhinox og Dekadin-duo.

Camilla Borander, Head of Marketing & Branding i Orifarm, er også fornøyd med valget deres. 

– Wavemaker viste stor forståelse for oss og våre utfordringer, og det var god kjemi fra første møte. Vi ble spesielt imponert over deres medieplanleggingsverktøy og prosessene for strategi og implementering av kampanjer, sier Borander.

Partene er allerede i gang med samarbeidet.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS