Camilla Pihl skal samarbeide med byrået Precis
Målet er å vokse videre.
Klesmerket Camilla Pihl inngår et strategisk samarbeid med byrået Precis.
– Vi har som mange andre merket mer krevende tider, men vi har god driv og stor tro på veien videre. Vi er ambisiøse og har klare planer for videre vekst. Det har da vært viktig å finne en solid partner som kan matche vår visjon, sier Elisabeth Stenholt, Markedssjef i Camilla Pihl, i en pressemelding.
Hun fortsetter med å si at Precis både har spisskompetansen og bredden de trenger.
– Vi ser fram til å utnytte deres ekspertise innen fashion og digital markedsføring for ytterligere å styrke vår posisjon her i Norge og Sverige, sier Camilla Grønhaug, e-commerce manager hos Camilla Pihl.
Precis har lenge hatt bred forankring i Norden, men har i de senere årene ekspandert og etablert seg i en flere europeiske markeder og i USA. Precis samarbeider også med Holzweiler, som er inne på eiersiden i Camilla Pihl.
Selskapet har i dag over 500 ansatte på tvers av 15 kontorer, inkludert Oslo og Bergen.
– At Camilla Pihl har valgt Precis som sin samarbeidspartner for videre vekst, er noe vi er svært stolte av. Vi er utrolig takknemlige for denne tilliten og gleder oss til å ta fatt på arbeidet, sier Kim Herlung, managing partner i Precis.
Precis er et datadrevet digitalt markedsføringsbyrå som ble grunnlagt i 2012. Precis-gruppen inkluderer også selskapene The F Company, Booster Box og Bannerboy.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no