Håkon Brattli Petersen tar et bad, mens Eirik Brede Nilsen holder ananasen.

Lanserer nytt reklamebyrå

Kompisene begynte med innholdsproduksjon i Tromsø for 6 år siden. Nå lanserer de et nytt Oslo-basert reklamebyrå, med navn Capture Media.

Publisert

– Vi ønsker å lage noe stort. Vi har drevet med markedsføring og produksjon siden vår start i Tromsø. Etter mange år i bransjen ser vi nå behovet som ligger i markedet. Med et nytt konsept ønsker vi å svare på dette behovet med en ny helhetlig tilnærming, sier Håkon Brattli Petersen, daglig leder i Capture Media, i en pressemelding.

Capture Media er et fullservice reklamebyrå lokalisert på Majorstua i Oslo. Selskapet tilbyr flere tjenester, fra innsikt og ideutvikling til annonsering.

– Vi har troen på at fullservice er det riktige utgangspunktet å ta. De fleste selskapene liker enkelheten, sier Petersen.

Selskapet har strategisk samarbeid med blant andre Synlighet, Hocus Focus og Bolt Communication. 

Rekkevidden på tjenestene strekker seg derfor fra de ulike partnernes spesialiteter som innsikt, postproduksjon, og design. Capture Media har som mål å kunne levere helhetlig kommunikasjon for sine kunder, skriver de.

– Vi har valgt ut våre partnere fordi vi ønsker de beste innenfor hvert segment. Vi ønsker å skreddersy våre tjenester etter kundens behov, og henter derfor inn de vi trenger. Fleksibiliteten gjør at vi har mulighet til å ta på oss et bredt spekter av kunder, sier Eirik Brede Nilsen, kreativ leder i Capture Media.

Det nye byrået starter det hele med kampanje for KONTOR Co-working. «Litt mer enn bare et Kontor» er en B2B-kampanje rettet mot små bedrifter på utkikk etter lokale.

– Dette er starten for vårt nye konsept. Ikke bare er vi fornøyde med hvordan selve kampanjen blir, men dette var en god anledning til å bruke våre partnere, samarbeide, og lage dette til et helhetlig prosjekt, avslutter Petersen.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS