Årets jurygeneral fra PHD, Vivian Vestre.

Disse skal kåre vinnerne i årets Performance Award

– Jeg gleder meg mest til å se kreativiteten fra bransjekollegaer etter alle kunne møtes på kontorer og sparre med kollegaer igjen, sier årets jurygeneral Vivian Vestre.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

For ellevte året på rad arrangerer INMA Performance Konferansen og Award i Norge. Og torsdag ble årets juryer i Performance Award annonsert.

Årets jurygeneral er Digital Manager i PHD, Vivian Vestre.

– Jeg gleder meg mest til å se kreativiteten fra bransjekollegaer etter alle kunne møtes på kontorer og sparre med kollegaer igjen. For mange bransjer og kategorier har hverdagen gått tilbake til det vi anser som «normalen» og det blir spennende å se om noen tok med seg noen læringer fra pandemien eller om man har gått helt nye veier for å oppnå resultater for sine kunder eller bedrifter, sier Vestre i en pressemelding.

I år, som i fjor, er det totalt sju kategorier man kan konkurrere i, samt en spesialkategori for sisteårsstudenter og nye talenter i arbeidslivet. Juryen består av 33 bransjeprofiler innenfor performance marketing og ledes av jurygeneral Vestre.

Med seg på laget har hun tre juryledere i Morten Bergestad som er Head of performance & SEO i Knowit, Cathrine Aarvold Hofland som er leder betalte medier i Red dentsu X, og Lars Rimstad som er Rådgiver for sosiale medier i TRY Opt.

Sammen har de håndplukket 30 fageksperter innen sine fagområder til å vurdere hvilke arbeider som har vært de aller beste det siste året.

Morten Bergestads jury består av:

  • Benjamin Bognar, Seniorkonsulent, Rocket
  • Christina Panagiota Tzortzinaki Marken, Digitalrådgiver, TRY Opt
  • Geir Vikane, Digital Strategist, RED dentsu X
  • Kristine Otre Dalene, Leder innhold og digitalt salg, Vipps
  • Line Bakke, Performance-Spesialist, Semway
  • Marcus Jacob Clausager, Media Lead, MediaCom
  • Sander Alten, Byråleder, CoreTrek
  • Stein Arne Gausen, Head of insights & analytics, Iteo
  • Therese Løyning Vu, Digital Marketing Lead & Brand & Marketing, Telia Norge

Cathrine Aarvold Hoflands jury består av:

  • Erik Nikolai Skjærris, Digital Advisor, OMD
  • Erik Storm, Daglig leder og Seniorrådgiver, Digital Opptur
  • Fridtjof Hødnebø, CEO og partner, Fullstakk
  • Hege Lorvik, Head of Sales, Invibes
  • Henrik Carlson Hernes, Digital rådgiver, TRY Opt
  • Katinka Sletten, SoMe-fagleder, Synlighet
  • Marius Talmo, Senior Digital spesialist, Bluebird Media
  • Martine Rokne, Rådgiver SEO & SEM, Los & Co
  • Stine Walquist, Performance Executive Paid Social, Starcom

Lars Rimstads jury består av:

  • Caroline Claesson, Key Account Manager, Schibsted
  • Eirik Male, Digital Manager, Starcom
  • Eivind Dyken, Business Development Director, Carat
  • Evy Margrethe Johansen, Head of Reprise Digital, Reprise Digital
  • Gio Tandashvilli, Head of Display og Native, Xaxis
  • Jørn Reidel, Senior webanalytiker, Knowit Experience
  • Kjersti Nesbakk, Strategic Client Director, MediaCom
  • Maren Merakerås, Digital medierådgiver, Metrobranding
  • Silje Berg Stamnes, Seniorrådgiver/Annonsering, Synlighet

Vinnerne i årets Performance Award blir offentliggjort på Performance Konferansen som blir avholdt torsdag 20. oktober på Epicenter Oslo.

Powered by Labrador CMS