Cathrine Garnes begynte som grafisk designer i Fabel Media i januar.
Cathrine Garnes begynte som grafisk designer i Fabel Media i januar.

Har jobbet med både Jimmy Choo og Coca-Cola – nå går hun til Fabel

Fabel Media starter 2024 med fulladede batterier og henter ny designer fra Easee.

Publisert

– Det har vært veldig gøy og travelt, sier Cathrine Garnes, som begynte som grafisk designer i Fabel Media i januar, i en pressemelding. 

Hun har 18 års erfaring fra både byrå og som freelancer i London og København. 

Der har hun jobbet med merkevarer som Coca-Cola, Samsung og Jimmy Choo. 

Garnes kommer fra stillingen som digital spesialist hos teknologiselskapet Easee, hvor hun blant annet hadde ansvaret for selskapets nettsider. 

Hun har også jobbet med alt fra brosjyrer, kampanjer, annonser og events for selskapet med base i Stavanger. 

Cathrine Garnes har en bachelor i grafisk design fra Curtin University of Technology i Perth i Australia. 

Hun vokste opp i Bergen og bor i dag i Stavanger med samboer og to små barn. 

Kreativ leder i Fabel Media, Nils Petter Wedege, forteller i pressemeldingen at det var helt nødvendig å øke kapasiteten på designtjenester i 2024.

– Det er fantastisk å få Cathrine med på laget! Vi opplever god fart i markedet, både i Rogaland og Agder. Hun er godt i gang med å levere til flere av våre kunder, sier Wedege og utdyper:

– Cathrine har bred erfaring innen grafisk og digitalt design. Hun bistår våre kunder i alt fra arbeidet med ny visuell identitet, layout, print og merkevarebygging. Samtidig som hun også har jobbet med både UI og UX design, sier Wedege. 

Fabel Media teller i dag 35 ansatte fordelt på kontorer i Sandnes, Kvinesdal og Kristiansand. 

Konsernet består av selskapene Fabel Live, Fabel Systems, Fabel Code, Viral og Fabel Sør. 

Byrået har jobbet med merkevarer som Vår Energi, Kitchen, IKEA, ONS, Equinor, Hennig-Olsen, House of Yarn, Norsk Tipping, NORAD og Det Norske Måltid.

Powered by Labrador CMS