Frank Undheim er ny kreativ leder i Oslo hos Metro Branding.

Metro Branding henter Frank Undheim fra The Oslo company

Satser kreativt.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Jeg elsker denne bransjen. Det skjer alltid noe nytt, og utfordringene står i kø. Nå gleder jeg meg til å jobbe enda mer helhetlig i Metro Branding enn det jeg har gjort tidligere, sier Undheim i en pressemelding.

Med over 20 års erfaring i bransjen var det blant annet interessen for andre fagområder som fristet den erfarne kreatøren til Metro Branding.

– Etter å ha holdt på så lenge som jeg, rekker man å være innom veldig mange steder som ligner på hverandre. Jeg har savnet et større fokus på teknologi, og det får jeg her. Vi har alle godt av å bryte ut av det vante, og for min del gleder jeg meg til å jobbe kreativitet i samspill med UX og performance, sier den ferske kreative lederen.

Byråleder Cathrine Stensland i Metro Branding sier i pressemeldingen at Undheim hadde akkurat de kvalitetene de var på jakt etter.

- Frank har mye å tilføre oss og kundene våre med sin lange erfaring innen B2C og FMCG- markedet, sier hun og legger ikke skjul på at prosessen med å finne rett kandidat til å lede det kreative teamet i Oslo har vært krevende.

- Det er mange flinke kreative sjeler i bransjen vår, men vi så etter en som også kan ta ansvaret for å bygge vekst og der utpreger Frank seg.

Powered by Labrador CMS