Trygg Trafikk velger Trigger
Skal forsøke å forebygge skader og dødsulykker i trafikken.
– Vi ser dessverre en økning i antall trafikkulykker blant ungdom, og dette har gjort arbeidet vårt enda mer kritisk. Ungdom er en krevende målgruppe som vi må nå på deres premisser – med kreativitet og uten pekefinger, sier Cecilie Bryner, avdelingsleder for kommunikasjon og kampanjer i Trygg Trafikk i en pressemelding.
Tone Helene Angsund, konsulent i Trigger, er både spent og motivert for oppgaven som venter.
– Vi opplevde umiddelbart en fantastisk god kjemi med Trygg Trafikk. Dette er en stor og viktig samfunnsutfordring som krever alt av kreativitet og strategisk tenkning, og det føles utrolig meningsfullt å få være med på laget, sier Angsund.
Hun understreker at det å nå Gen Z er noe som motiverer Trigger-teamet.
– Gen Z er en utfordrende, men utrolig spennende målgruppe. De krever ekte engasjement og ønsker å bli snakket til på en måte som føles relevant og autentisk. Det er en kjempeutfordring vi ser frem til å ta fatt på, avslutter Angsund.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no