The Body Shop med nytt byråsamarbeid
Ble imponert av Synlighet: – De har ambisjoner, guts og en vinnermentalitet som trigget oss.
Denne artikkelen er over to år gammel.
– The Body Shop er et premium brand som vi er veldig stolte av å få samarbeide med. De er bygget på noen veldig sunne verdier og har et godt utgangspunkt for å være konkurransedyktig. Samtidig skjer det mye i markedet som krever at man tenker nytt, og at man skaper vekst fremover, sier kundeansvarlig i Synlighet Lars Johanson, i en pressemelding.
Snakker samme språk
Etter 5 år med samme byrå jaktet The Body Shop etter en partner som våger å tenke utenfor boksen.
– Synlighet imponerte oss stort med deres kompetente, sultne og engasjerte team. De har ambisjoner, guts og en vinnermentalitet som trigget oss. Vi opplevde også at vi snakker samme språk, og Synlighet har bevist at de evner å sette seg inn i våre utfordringer og vår målsetting på en god måte, sier Cecilie Sandbu, Marketing & PR Manager i The Body Shop Norge.
The Body Shop har fra dag én vært opptatt av dyrevelferd og bærekraft og har for tredje år på rad blitt kåret til bransjens mest bærekraftige brand. Målgruppen er både kvinner og menn som setter naturlige ingredienser høyt.
– Vi skal ha fokus på å være konsistent i kommunikasjonen i alle kanaler. Folk skal tenke dyrevennlig, miljøvennlig og få en god følelse når de handler hos The Body Shop, sier Johanson.