Hun er ny brand director i Patriksson
Christina Parker skal styrke satsningen på strategi, influenser-markedsføring og brand experience.
I sin nye rolle i kommunikasjonsbyrået vil Parker være ansvarlig for å utvikle og forsterke Patrikssons tilbud innen kommunikasjonsstrategi, influenser-markedsføring og brand experience, står det i en pressemelding.
Med bakgrunn fra influenser-byrå og TV- og eventproduksjon, bringer Parker med seg erfaring fra både nasjonale og internasjonale prosjekter.
Hun har tidligere vært administrerende direktør i både Splay, Rubicon TV og sist Trippel-M.
– Vi er svært glade for å ønske Christina Parker velkommen til Patriksson. Hennes strategiske tankegang og dyptgående forståelse for kommunikasjon og merkevarebygging vil styrke vår posisjon når vi nå vokser på det norske markedet, sier Maria Aasen, Managing Director i Patriksson Norge.
Patriksson har gjennom to tiår jobbet med internasjonale merkevarer innen livsstil og mote, som Louis Vuitton, Moët Hennessy, Cartier, Porsche, Dyson og H&M, samt skandinaviske merkevarer som J. Lindeberg, Oscar Jacobson og BLÆST.
Parker mener dette er en helt rett tid å bli en del av selskapet på.
– Min bakgrunn fra strategisk historiefortelling og datadrevet innsiktsarbeid gir oss en fordel i møte med merkevarer som i økende grad søker etter autentiske og meningsfulle forbindelser med sine målgrupper. Min erfaring komplementerer Patrikssons ekspertise utmerket, hvor det å utfordre gjennom kreativitet og skape beviselig påvirkningskraft er i kjernen av hva vi brenner for, avslutter hun.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no