Hun er ny markedskoordinator i Clear Channel
– En veldig spennende merkevare.
Emilie Andersson startet i jobben som markedskoordinator i Clear Channel denne måneden.
Hun kommer fra restaurantkjeden Dely, der hun hadde samme tittel.
– Clear Channel er en utrolig spennende merkevare i markedsføringsverdenen, så stillingen vekket umiddelbart min interesse. Utendørskanalen er i vekst og i stor utvikling, så jeg hadde veldig lyst til å være med på den reisen, skriver Andersson i en e-post til KOM24.
Hennes viktigste arbeidsoppgaver vil være å støtte salgsavdelingen i deres arbeid.
– Her vil jeg kunne være en ressurs som bidrar til å danne grunnlag for gode kundereiser, samt å tilrettelegge for at vi har det vi trenger av markedsmateriell. Videre skal jeg også være med på å styrke Clear Channel sin merkevare som utendørskanal, skriver hun.
I Dely jobbet hun i hovedsak med markedsaktiviteter for flere serveringskjeder. Dely forvalter blant annet merkevarene Peppes Pizza, Kjøkken og Kaffe, La Baguette, Eataly og Fattigmann.
– Noen av mine essensielle erfaringer herfra er å sørge for å holde god struktur i arbeidsoppgaver, samt bidra med kreative innspill til kampanjer og tiltak. I tillegg har jeg en mastergrad i markedsføring- og salgsledelse, der Clear Channel er et supert sted for å sette denne teorien ut i praksis. Jeg synes det er utrolig gøy å kontinuerlig lære mer om markedsføring, og jeg sikker på at Clear Channel er en god arena for nettopp dette!