Mia Lund Hanusek blir ny Chief Marketing and Communication Officer i Sats

Mia Lund Hanusek er ny CMO i Sats

Vil gjøre folk i Norden sunnere og gladere.

Publisert

Treningskjeden Sats henter Mia Lund Hanusek til stillingen som Chief Marketing and Communication Officer i SATS. Hanusek har tidligere hatt tilsvarende stillinger i Indiska, MediaMarkt, og Bluestep Bank.

Hanusek har over 20 års erfaring innen markedsføring og merkevarebygging og blant annet har vært merkevarekonsulent i Lynxeye. 

– Det er gledelig å ønske Mia velkommen til SATS-teamet. Hennes sterke markedsføringskompetanse og positive holdning vil være en verdifull ressurs for å styrke vårt kommunikasjonsarbeid i tiden fremover, sier Sondre Gravir, konsernsjef i Sats i en pressemelding.

Hanusek bringer med seg omfattende styreerfaring fra sport og utendørsbransjen, blant annet hennes nåværende i Silva Group, som består av merkene Silva og Primus.

Hanusek er svensk statsborger med sterk familietilknytning til Norge, med lidenskap for å bygge bedrifter, utvikle mennesker og styrke merkevarer.

– Jeg er svært glad for å bli en del av SATS – et selskap kjent for sitt engasjerte, verdidrevne team, sterke merkevarer og velpresterende virksomhet. Personlig er det avgjørende for mitt velvære å prioritere en aktiv livsstil gjennom ulike former for trening. Jeg ser virkelig frem til å bidra til reisen for å gjøre folk i Norden sunnere og gladere, sier Mia Lund Hanusek.

Hanusek har en mastergrad i International Business fra Handelshøyskolen ved Göteborgs universitet. 

Hun går inn i stillingen som Chief Marketing and Communication Officer i SATS 4. mars 2024. 

Powered by Labrador CMS